عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی «ان‌پی‌تی»، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره اعمال قانون و فرهنگ سازی رانندگان ارائه داد.
در سومین سالروز انفجار مهیب در بندر بیروت، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بر عدم سیاسی کاری در پرونده تاکید کرد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرایط آموزشی باید به صورتی تسهیل شود که در هر مکان و با هر روشی بی سوادان را آموزش داد.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
مدافع سابق سایپا برای همکاری با باشگاه پیکان به توافق نرسید.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: با رویه‌ای که بانک‌ها در برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در پیش گرفتند قانون جهش تولید مسکن اجرایی نخواهد شد.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
مصطفی آجورلو راز عدم پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی را در زمان مدیریتش در این باشگاه افشا کرد.
مصطفی آجورلو راز عدم پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی را در زمان مدیریتش در این باشگاه افشا کرد.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
در صورت عدم ثبت قرارداد تا موعد فوق الذکر بازیکن حق فسخ  قرارداد و دریافت ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت را دارد
اینترنت طبقاتی و از دسترس خارج کردن اینترنت بین‌الملل برای بخش بزرگی از مردم، برخلاف اصل ۲۵ و ۷۹ قانون اساسی است. در اصل ۲۵ آمده است: «بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است، مگر به حکم قانون.»
از بین رفتن سیستم ارزیابی دیجیتالی بازیکنان (GPS) در تیم ملی و عدم استفاده از آنها در زمان دراگان اسکوچیچ موضوعی است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی سابق تیم ملی نسبت به آن سکوت کرده است.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.
وکیل دونالد ترامپ دلیل عدم انتشار ویدئوی دوربین‌های نظارتی اقامتگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان تفتیش اف‌بی‌آی را افشا کرد.
لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در مورد دلیل عدم دعوت از آنسو فاتی به اردوی پیش رو صحبت کرده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ